عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی سایز متوسط
امروزه عکاسی تبلیغاتی از غذا در عکسهای معمولی روزانه و عکاسی تبلیغاتی بسیار رواج دارد.
اما عکس گرفتن از غذا به آن آسانی که به نظر میرسد نیست. عکاسی حرفه ای از غذا، از تخصص تا پرورش استعداد و تقویت چشم هنری، چیزهای زیادی را به همراه میآورد.
اما مزیت عکاسی از غذا در چیست؟
گاهی کیفیتی که برای فروش بیشتر نیاز است فقط میتواند از یک عکاس حرفهای حاصل شود.
بسیاری از صاحبان کارخانه تولید مواد غذایی٬ رستورانها٬ فروشگاه های مواد غذایی؛ هنوز اهمیت سرمایهگذاری در عکاسی از غذا را درک نمیکنند.
داشتن یک مجموعه از عکسهای حرفهای، می تواند تاثیر زیادی بر روی کسبوکار شما داشته باشد و به آن هویت ببخشد.

مردم معمولاً فقط ۱۰٪ از اطلاعاتی را که می خوانند یا می شنوند به خاطر می سپارند.
اگر این اطلاعات را با یک تصویر مرتبط جفت کنید، درصد آن به ۶۵٪ افزایش می یابد.
بنابراین منطقی است که چرا ۸۲٪ از مردم یک ظرف غذا را فقط به دلیل شکل ظاهری آن در تصویر خریداری می کنند؛ صرف نظر از اینکه آنها در وهله اول آن را می خواستند یا نه.
و این دقیقا تایید همان جمله ی معروف مشاورین تبلیغاتی است (فروش بیش از آن که یک پروسه منطقی باشد یک پروسه احساسی است و برای افزایش فروش باید یک حس را در مخاطب برانگیخت).

محصولات مواد غذایی در استدیو ها از نظر سایز عموما به سه دسته تقسیم میشوند
سایز کوچک
سایز متوسط
سایز بزرگ
عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی با سایز متوسط به چه محصولاتی اطلاق میشود
از جمله مواد غذایی سایز متوسط میتوان به فست فودها- انواع نان – نوشیدنیها – سوسیس و کالباس گوشت بسته بندی تا وزن ۳کیلو گرمی…. اشاره کرد.
ما در عکاسی دکوراتیو از این محصولات سعی داریم با توجه به دکورهای مربوط به این قطع از کار موجود در استدیو بدون بزرگ نمایی و با استفاده از تکنیک های عکسبرداری، توجه بیننده را به سوژه مورد نظر جلب کنیم.
نقد و بررسیها0
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.