عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی سایز متوسط

شناسه محصول: CF-01 دسته: ,

عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی سایز متوسط

خدمات عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی در ظاهر هزینه‌ بر است و بسیاری از صاحبان مشاغل قبل از سرمایه گذاری درنگ می کنند.

با این حال بسیاری از مارک های موفق ثابت کرده اند که عکس های جذاب، نظر مشتریان را جلب می کنند و در نهایت باعث فروش بیشتر می شوند.

همانطور که می گویند “یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد” و برای صنایع غذایی این گفته قطعاً معجزه آساست.

تیم تولید محتوای تصویرگر با داشتن تجهیزات حرفه ای و دکور و فضاسازی متناسب با هر سوژه – اکسسور مرتبط با هر سفارش – کانسپت و ایده عکس – خلاقیت – نورپردازی ویژه – انتخاب زاویه و ترکیب بندی مناسب -چیدمان و رنگ در عکسهای مواد غذایی- سرعت عمل در اجرا- ادیت حرفه ای عکس مواد غذایی  نتیجه مطلوب ارایه خواهد داد.

همانطور که در مطلب بهترین روش عکاسی از محصول توضیح داده شد که برون سپاری عکاسی تبلیغاتی و تولید محتوا می تواند مقرون به صرفه و نتیجه بخش تر باشد عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی توسط  مجموعه های متخصص دارای تجربه نیز بهترین و سریعترین نتیجه را دربر خواهد داشت.

5,000,000 ریال
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی سایز متوسط

امروزه عکاسی تبلیغاتی از غذا در عکس‌های معمولی روزانه و عکاسی تبلیغاتی بسیار رواج دارد.

اما عکس گرفتن از غذا به آن آسانی که به نظر می‌رسد نیست. عکاسی حرفه ای از غذا، از تخصص تا  پرورش استعداد و تقویت چشم هنری، چیزهای زیادی را به همراه می‌آورد.

اما مزیت عکاسی از غذا در چیست؟

گاهی کیفیتی که برای فروش بیشتر نیاز است فقط می‌تواند از یک عکاس حرفه‌ای حاصل شود.

بسیاری از صاحبان کارخانه تولید مواد غذایی٬ رستوران‌ها٬ فروشگاه های مواد غذایی؛ هنوز اهمیت سرمایه‌گذاری در عکاسی از غذا را درک نمی‌‌کنند.

داشتن یک مجموعه‌ از عکس‌های حرفه‌ای، می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب‌و‌‌‌کار شما داشته باشد و به آن هویت ببخشد.

عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی
عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی

مردم معمولاً فقط ۱۰٪ از اطلاعاتی را که می خوانند یا می شنوند به خاطر می سپارند.

اگر این اطلاعات را با یک تصویر مرتبط جفت کنید، درصد آن به ۶۵٪ افزایش می یابد.

بنابراین منطقی است که چرا ۸۲٪ از مردم یک ظرف غذا را فقط به دلیل شکل ظاهری آن در تصویر خریداری می کنند؛ صرف نظر از اینکه آن‌ها در وهله اول آن را می خواستند یا نه.

و این دقیقا تایید همان جمله ی معروف مشاورین تبلیغاتی است (فروش بیش از آن که یک پروسه منطقی باشد یک پروسه احساسی است و برای افزایش فروش باید یک حس را در مخاطب برانگیخت).

عکس دکوراتیو از محصول
عکس دکوراتیو از محصول

محصولات مواد غذایی در استدیو ها از نظر سایز عموما به سه دسته تقسیم میشوند

سایز کوچک

سایز متوسط

سایز بزرگ

عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی با سایز متوسط به چه محصولاتی اطلاق میشود

از جمله مواد غذایی سایز متوسط  میتوان به فست فودها- انواع نان – نوشیدنیها –  سوسیس و کالباس گوشت بسته بندی تا وزن ۳کیلو گرمی…. اشاره کرد.

ما در عکاسی دکوراتیو از این محصولات سعی داریم با توجه به دکورهای مربوط به این قطع از کار موجود در استدیو بدون بزرگ نمایی و با استفاده از تکنیک های عکسبرداری، توجه بیننده را به سوژه مورد نظر جلب کنیم.

روند کار خدمات عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی سایز متوسط
1- خرید خدمات به ازای فریم
2- ارسال نمونه به آدرس استدیو تولید محتوای تصویرگر توسط خریدار
3- شروع پروسه عکاسی و ادیت پس از تحویل کالا توسط اعضای تیم عکاسی
4- اعلام اتمام پروژه توسط سامانه ( محصول به محصول )
5- دانلود فایل از طریق سامانه
6- عودت  نمونه محصول به مشتری به همراه DVD فایلها
برچسب:
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی سایز متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی
    نقاط قوت

    منو‌های جذاب

    یکی از مزیت های بسیار مهم عکاسی از غذا برای رستوران‌ها، ایجاد منوهای خیره‌کننده و ترغیب‌کننده برای مشتریان است. اگر شما به یک منو نگاه کنید که شامل چیزی جز یک لیست از غذاهاست و هیچ تصویری ندارد، برای امتحان غذاهای جدید داخل منو وسوسه می‌‌شوید؟ مشخصا نه به اندازه‌ی وقتی که منویی که جلوی شما گذاشته می‌شود، شامل عکس‌های زیادی از غذاهای رستوران باشد. احتمالا تصاویری که روشن، رنگی و حرفه ای به نظر می‌رسند، خیلی بیشتر شما را هیجان‌زده می‌کنند و راحت‌تر برای امتحان غذاهای مختلف ترغیب می‌شوید.

    افزایش فروش

    عکس‌ها به شما این امکان را می‌‌دهند محضولات خود را به روش‌های مختلف تبلیغ کنید. می‌توانید از هر محصول غذایی یک عکس حرفه‌ای به نمایش بگذارید، یا می‌توانید با تصاویر استثنایی سودآورترین و محبوب‌ترین محصولات خود را برجسته کنید. به این ترتیب مشتریان تمایل بیشتری به خرید و استفاده  آنها دارند، زیرا تصویر توجه و اشتهای  آنها را جلب می‌کند.

    حفظ نام تجاری

    شما به عنوان یک صاحب  کسب و کار در زمینه ی مواد غذایی ، این شانس را دارید که تصویر ارائه شده به مخاطب را کنترل کنید. عکس های حرفه‌ ای محصولات می‌تواند به شما کمک کند تا برندی بسازید که برجسته باشد و هویت کسب و کار شما را شکل دهد. عکاس و آرایشگر مناسب محصولات خوراکی می‌تواند از ویژگی ها و  مواد اولیه تشکیل دهنده محصول شما برای ایجاد تصاویر معتبر استفاده کند و دقیقاً همان چیزی را که مصرف کننده به زودی از آن لذت می‌‌برد را به تصویر بکشد.  
    نقاط ضعفاز معایب عکاسی دکوراتیو از مواد غذایی میتوان به این نکته اشاره کرد که عکاسی دکوراتیو تنها برای ساخت و تولید  محتوای حرفه ای کافی نیست و نیاز به فازهای دیگری چون  عکاسی فلت  تصویربرداری نیز دارد. بطور مثال شما نمیتوانید ار عکس دکوراتیو به تنهایی در محصول نویسی وب سایت های فروشگاهی استفاده نمایید.