
در قرن جدید و پیشرفت فناوری و گسترش دنیای مجازی زندگی همه ی ما دست خوش تغیراتی شده است . ما همه غرق دنیایی شده ایم که دیگر نمیتوان اسم آن را مجازی گذاشت . ارتباطات ما روز افزون بیشتر وابسطه به این تکنولوژی جدید میشود . از این رو روش استفاده از این تکنولوژی بسیار مهم است.

چگونه یک پیج اینیستاگرام کاری موفق داشته باشیم ؟
ما اینجا میخواهیم به شما کمک کنیم تا یک پیج اینستاگرام با ریتینگ بالا داشته باشید پس در ادامه با ما باشید . پایه و اساس هر پیچ و سایتی میزان مشتری و فالوور آن است . پس تمام تلاش ما در این مقاله آموزش جذب مشتری خواهد بود .
یکی از مسائل مهم در جذب مشتری ، عکاسی از محصولات برای فروش است . اولین چیزی که نظر افراد را در مورد پیج شما جلب میکند ، عکس هایی است که از محصولات پست میکنید . فرقی نمیکند محصول شما پوشاک باشد ، وسایل منزل باشد ، اکسسوری باشد یا هر چیز دیگر عکس هایی که به اشتراک میگذارید باید با کیفیت و اصولی گرفته شوند .
از آنجایی که فروش بیش از اینکه یک پروسه منطقی باشد یک پروسه ی احساسی است . بازی با احساسات بیننده و به وجد آوردن خریدار برای ما بسیار حائض اهمیت است .
برای عکاسی درست از محصول شما نیازمند یک دروبین خوب یا یک گوشی دارای دوربین با کیفیت ، نورهای عکاسی ، بکگراند مناسب ، دکور و ایده های جالب هستید و باید نحوه کار با برنامه فتوشاپ ، لایت روم و دیگر برنامه های ادیت عکس را بلد باشید .
عکاسی از محصولات برای فروش
عکاسی با دوربین موبایل معایب بسیاری دارد ، علاوه بر اینکه هرچقدرم دوربین موبایل شما با کیفیت باشد هیچگاه جای یک دوربین را پر نخواهد کرد از طرف دیگر کیفیت خروجی دوربین عکاسی را به شما نخواهد داد . علاوه بر آن خرید دوربین بسیار پر هزینه بوده و نحوه کار کردن با آن نیازمند گذراندن دوره های مربوطه است که آن هم با هزینه های بالا و صرف وقت همراه است .
نور یکی از مهم ترین مسائل عکاسی است. در حالت کلی نور های ما به دو دسته نور طبیعی و نور مصنوعی تقسیم میشود . منظور از نور های طبیعی همان نور خورشید است و نور های مصنوعی به انواع منابع نوری عکاسی از جمله نور پیوسته یا نور استراب یا فلش اطلاق می شود که عکاسی با هر کدام از این نور ها و چینش آن ها نیازمند دانستن دانش نور پردازی است .
مرحله ی بعدی بکگراند و دکور عکس شماست . شما باید بدانید که هر محصول نیازمند بک و دکور خاصی است ، به عنوان مثال برای عکاسی از ماگ شما نیازبه دکوری با تم انواع نوشیدنی همچون قهوه دارید یا برای عکاسی از محصولات غذایی شما نیازمند بک و دکوری هستید که اشتها آور باشد و بیننده را به وجد بیاورد .
بعد از گذراندن تمام این دوره ها گرفتن عکس شما وارد یک مرحله جدیدتر و رو به رو شدن با غول بزرگتر می شوید : ادیت عکس . امروزه با ، پا به عرصه گذاشتن انواع برنامه های ادیت عکس کار برای عکاسان سخت شده است چه برسد برای یک فرد اماتور که هیچ اطلاعاتی درباره عکاسی و ادیت عکس ندارد . در عین حال استفاده از این نرم افزار ها به قدری افکتهای چشم نواز و امکانات، در اختیار اپراتور قرار میدهد که بدون کمک گرفتن از این نرم افزار ها رقابت در بین دیگر فعالین این عرصه غیرممکن است .
یادگیری هر کدام از این دانش ها نیازمند صرف وقت بسیار ، هزینه های بالا و تجربه ی زیاد است . از این رو شما نیازمند ایده ای هستید که کار را برایتان راحت کند . اینجاست که پای شرکت هایی که عکاسی از محصولات برای فروش را بر عهده دارند به میان می آید .
همان طور که تمام اساتید نمیتوانند تمام رشته های تحصیلی را تدریس کنند و هرکدام رشته مخصوص به خود را دارند عکاسان نیز سبک و تخصص مخصوص به خود را دارند و هر کدام در سبک مخصوص به خود فعالیت میکنند . به عنوان مثال عکاسان پرتره در عکاسی مونولایت بسیار تبحر دارند . به همین علت نمیتوان از یک عکاس مراسمات درخواست عکاسی از محصول داشت و ….
همان طور که گفته شد عکاسی یک فرایند بسیار حرفه ای است . اگر شما نمیخواهید در رقابت با سایر فعالان این حوضه عقب بمانید باید کار عکاسی را به متخصصان حوضه عکاسی محصولات واگذار کنید . این عکس های حرفه ای و با کیفیت باعث بالا رفتن ریتینگ پیجتان میشود و در طولانی مدت اثر فوق العاده ای بر روی فروش محصولاتتان خواهد گذاشت .
استودیو تولید محتوای تصویرگر واحدی است مستقل که متعلق به مجتمع تصویری تصویرگر بوده و یکی از حوضه های فعالیت تخصصی آن ، عکاسی از محصولات برای فروش است .
که به طور حرفه ای و جدی بر روی عکاسی محصولات کار میکند و با دارا بودن نیروی متخصص متعدد و تجهیزات حرفه ای مخصوص ؛ این سبک عکاسی بهترین ها را با کمترین هزینه برای فعالین در فضای مجازی فراهم نموده است .
شما همواره میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط همکاری و قیمت هر فریم عکس با کارشناسان پشتیبان ما در ارتباط باشید .
